Zasady gry
W Quidditchu graj± dwie dru¿yny. Ka¿da ma za zadanie zdobyæ jak najwiêcej punktów. Na obu koñcach boiska znajduj± siê trzy obrêcze. Zadaniem napastników jest rzucanie do nich pi³ki o nazwie kafel Nie dopu¶ciæ do tego musz± obroñcy. Niestety,a mo¿e stety Quidditch ma pewne urozmaicenia Na boisku lataj± zaczarowane pi³ki o nazwie t³uczki. Próbuj± one za wszelk± cenê zrzuciæ zawodników z miote³. Dlatego w ka¿dej dru¿ynie jest dwóch pa³karzy. Ich zadaniem jest odbijanie swymi kijami t³uczków w zawodników dru¿yny przeciwnej. ¯eby mecz zakoñczy³ siê musi zostaæ z³apany z³oty znicz. Ta ma³a skrzydlata pi³eczka lata z niezwyk³± prêdko¶ci± po ca³ym boisku. Ka¿da dru¿yna ma swojego szukaj±cego. Ten zawodnik ma za zadanie z³apaæ znicz. Dru¿yna szukaj±cego,który go z³apa³ otrzymuje 120 pkt. a mecz zostaje zakoñczony.
Imiê:Shobu
Nazwisko:Valerier
Czysto¶æ krwi:Czysta
Rok Nauki:Skoñczona
Wiek:25 lat
Zawód:Nauczyciel Eiksirów w szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie
Szko³a:Hogwart
Dom:By³ w Ravenclawie.
Zaklêcia:
Accio-500
Avis-450
B±blog³owa-300
Colloportus-450
Carpe Retractum-250
Alohomora-100
Zaklêcie Patronusa(Expecto Patronum) (Rumak)-850
Expulso-500
Finite-350
Glacius-300
Glisseo-150
Jêzlep-450
Ch³oszczy¶æ-150
Drêtwota-500
Zaklêcie Pe³nego Pora¿enia Cia³a(Petrificus Totalus)-350
Expelliarmus-450
Umiejêtno¶ci:
Talent Magiczny (lvl.2)
Wa¿enie eliksirów
EM:3000
Ekwipunek:Ró¿d¿ka (Mahoñ, Róg jednoro¿ca,14,5 cala.),Zwyk³a szata, Wyj¶ciowa szata
Pieni±dze:6 Galeonów
Statystyki:(Na pocz±tek masz 30 do rozdania)
Si³a:4
Zrêczno¶æ:4
EM:10
Latanie:4
Refleks:4
Szybko¶æ:4
Historia:Shobu urodzi³ siê w ma³ym miasteczku Barking Town. By³ wychowankiem Akademii Magii w Durmstrangu lecz jako trzecioroczniak zosta³ z niej wydalony,poniewa¿ wrobili go jego towarzysze. Od tamtego czasu zacz±³ kszta³ciæ siê w szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Skoñczy³ szko³ê i zosta³ nauczycielem eliksirów. Kiedy¶ by³ pogodny i weso³y,ale bardzo siê zmieni³. Jego marzeniem jest obalenie dyrektora szko³y Harrego Pottera i przejêcie jego stanowiska.
Cel:Zostaæ dyrektorem Hogwartu.
Charakter:Posêpny, tajemniczy,szczery,bezwzglêdny,niekiedy mi³y i szczodry.